مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-11اقتصادي

مبتلایان به کرونا در خداآفرین 8 برابر شده اند


فرماندار خداآفرین از افزایش هشت برابری تعداد مبتلایان به کرونا در 20 روز اول امسال در این منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعداد 475 نفر دراین شهرستان مبتلا شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعداد 475 نفر در این شهرستان مبتلا شده اند، افزود: از این آمار 307 نفر در سال گذشته و166 نفر معادل 7.

7 درصد ابتلای روزانه در 20 روز اول امسال بوده که این آمار نشان دهنده افزایش 8 برابری ابتلاء به کرونا در این شهرستان است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجود خداآفرین گفت: وضعیت کرونایی شهرستان عادی نیست و بر اساس آزمایشات میزان ابتلاء بیشتر شده است.

رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان با تاکید بر به صدا درآوردن آژیر خطر در مناطق پرخطر و نصب چادر برای آگاه سازی مردم گفت: بخشداران، شهرداران و مسئولان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی ازسوی مراجعان توجه نمایند و در روستاها و شهرهای که میزان ابتلاء بیشتر است شدت محدودیت و میزان رعایت پروتکل ها و قرنطینه مبتلایان اقدام شود.

فرماندار خداآفرین با اعلام اینکه بازار هفتگی در شهر لاریجان تا اطلاع ثانوی تعطیل و سالن های ورزشی و آرایشگاه های زنانه نیز تا دو هفته تعطیل هستند گفت: حضور مبتلایان به کرونا در اماکن عمومی جرم است و درصورت مشاهده با افراد خاطی برخورد قانونی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلایان به کرونا در خداآفرین 8 برابر شده اند

مبتلایان به کرونا در خداآفرین 8 برابر شده اند