مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-11سياسي

اهدای 15 هزاربسته غذایی از دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به محرومین


به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان 15 هزار بسته غذایی به همت دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به محرومین اهدا می شود.

- ایسنا/قم به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان 15 هزار بسته غذایی به همت دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به محرومین اهدا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد نور موسوی در حاشیه بسته بندی و آماده سازی سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان از سوی بیت آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در سخنانی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گاهی گفته می شود مراجع تقلید نسبت به مشکلات و گرفتاری مردم در مسائل معیشتی بی تفاوت هستند، در حالی که ماجرا دقیقا برعکس است.

مسئول روابط عمومی دفتر حضرت آیت الله فاضل لنکرانی، بیان کرد: مراجع عظام تقلید و حوزه های علمیه، دغدغه مشکلات مردم و جامعه را دارند و نسبت به اتفاقات بی تفاوت نیستند.

وی ادامه داد: بیت مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی از زمان پدرشان مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله فاضل لنکرانی در ماه مبارک رمضان سبدهای غذایی و کمک مالی با عنوان سفره کریمانه( ضیافت رمضان) داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین نور موسوی ادامه داد: این بیت از 60 سال پیش این کمک ها را با حمایت و مساعدت مقلدین و خیرین شروع کرد و هنوز هم ادامه دارد و امسال به 15000 خانوار سبد غذایی رسیده که شامل 70 تن برنج به همراه روغن، سویا، ماکارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 15 هزاربسته غذایی از دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به محرومین

اهدای 15 هزاربسته غذایی از دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به محرومین