مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-11پزشكي

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از افزایش سه تا پنج برابری بار بیماری کرونا در گیلان خبر داد و گفت: روزانه بین 20 تا 30 درصد به میزان بیماران بستری در بیمارستان های استان افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، نشست هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز با حضور معاونین و جمعی از مدیران ستادی و همچنین رؤسای شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به آغاز موج چهارم شیوع ویروس بهداشت و درمان در جهت تأمین ملزومات حفاظت فردی به ویژه در بخش درمان فراهم شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم فعال شدن و ارائه خدمات 24 ساعته مراکز تصویربرداری ازجمله CT اسکن تأکید کرد و افزود: خوشبختانه اغلب بیمارستان های دولتی و مراکز دانشگاهی استان از نعمت CT اسکن برخوردار هستند و باید این ظرفیت تماماً به خدمت مردم گرفته شود.

سالاری با اشاره به اهمیت تست های تشخیص کرونا جهت کنترل موج بیماری تصریح کرد: بسیج، سپاه و هلال احمر همیشه از بازوان اصلی ما بوده اند و می توان در این موج نیز از توان یاری گر آن ها در تست های تشخیصی بیماران در مراکز بهداشتی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان

افزایش 5 برابری بار بیماری کرونا در گیلان