مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-11اقتصادي

قیام و فردوسی در صف خیابان کامل


پس از راه اندازی خیابان کامل در بلوار قیام به عنوان نخستین خیابان کامل در منطقه 12، خیابان فردوسی نیز به این منظور در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: مدیران شهری در تهران چند سالی است با اتخاذ خط مشی مناسب به ایجاد خیابان های کامل به عنوان یک سیاست شهری به منظور برون رفت از مشکلات ناشی از تقاضای بالای تردد در سطح شهر توجه ویژه ای دارند.

وی افزود: بلوار قیام در منطقه 12 از جمله اولین معابر شهری تهران است که مراحل اخذ مصوبات لازم برای احداث خیابان کامل را در سنوات گذشته دریافت کرده و با توجه به بافت مسکونی شامل مسیر رفت و برگشت برای عبور خودروها و خطوط حمل و نقل عمومی (تاکسی و اتوبوس)، تعریض پیاده روها در طرفین معبر، همچنین مسیر سبزی در میانه بلوار برای عبور عابران پیاده و شهروندان دوچرخه سوار، برای استفاده به عنوان خیابان کامل طراحی شده است.

شهردار قلب طهران با یادآوری اینکه در دور جدیدی از اقدامات دستورالعملی از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال گذشته، همه مناطق 22 گانه، باید نسبت به امکان سنجی معابر برای تبدیل به خیابان کامل اقدام می کردند، بیان کرد: به همین منظور و طی مطالعات صورت گرفته، خیابان فردوسی در منطقه 12 در نظر گرفته شد که این خیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام و فردوسی در صف خیابان کامل

قیام و فردوسی در صف خیابان کامل