مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-11اجتماعي

کرونا مراکز تعویض پلاک مازندران را تعطیل کرد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران از تعطیلی مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان در شهرستان های دارای وضعیت کرونایی قرمز خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری درباره جزییات این خبر، گفت: با اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت شهرستان ها برابر مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا، برای حفظ سلامت مردم محدودیت هایی در تردد های بین شهری و مراکز خدمت رسانی به شهروندان توسط نیروی انتظامی نیز به اجرا گذاشته شده است.

وی اقزود: در اجرای این طرح مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک استان و شهرستان های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع بعدی و تغییر وضعیت آنان به شرایط زرد و یا نارنجی تعطیل است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: این مراکز در شهرستان های دارای وضعیت کرونایی زرد و نارنجی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مجاز به ادامه فعالیت خواهند بود.

بیگلری خاطرنشان کرد: اعتبار وکالت نامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روز های تعطیل شده ازسوی ستاد ملی کرونای کشور، در شهر های با وضعیت قرمز تمدید شده است.

وی همچنین اظهار کرد: متقاضیان دریافت گواهینامه های رانندگی نیز در این مدت می توانند حسب تمایل، پس از طی دوره های مهارتی با رعایت کامل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مراکز تعویض پلاک مازندران را تعطیل کرد

کرونا مراکز تعویض پلاک مازندران را تعطیل کرد