مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-11سياسي

ائمه جمعه مردم را با دلایل منطقی به مشارکت در انتخابات دعوت کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه وظیفه ائمه جمعه تبیین ویژگی نماینده اصلح است، گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات باید با دلایل منطقی باشد تا مردم اقناع شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری ظهر یک شنبه در گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی به تبیین جایگاه ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: انسان در این ماه میهمان خداوند می شود و وقتی کسی میهمان خدا باشد باید لوازم و موارد ضروری این میهمانی مهم را نیز داشته باشد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این ماه برکت ویژه ای دارد؛ به گونه ای که قرائت یک آیه قرآن در این ماه برابر با ختم قرآن بوده و شب قدر به تنهایی بهتر از هزار ماه است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان موعد برکت، مغفرت و رحمت واسعه الهی است، افزود: اگر در این ماه خود را در معرض رحمت و بخشش الهی قرار دهیم قطعاً این بخشش شامل حال ما هم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: ماه برکت، رحمت و مغفرت چند روز دیگر فرا می رسد و همه ما باید تلاش کنیم جز بهره برداران از این ماه باشیم.

تأثیرگذاری روحانیت بر مردم درگرو عمل گرایی است امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت عمل گرایی روحانیان و مبلغان، تصریح کرد: یکی از دلایل تأثیرگذاری برخی افراد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه مردم را با دلایل منطقی به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

ائمه جمعه مردم را با دلایل منطقی به مشارکت در انتخابات دعوت کنند