مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-11سياسي

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری بالاخره دست به دامان رییس جمهور شدند


پس از اعتراضات گسترده ای که نسبت به لغو این آزمون در فضای مجازی به عمل آمد و اعلام ترک فعل هایی که از سوی مسئولان وزارت بهداشت ، ستاد مقابله با کرونا و کانون های وکلای دادگستری و سازمان سنجش به عمل آمد بالاخره اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران .

- آزمون کارآموزی وکالت 99 ابتدا قرار بود که در آذر ماه برگزار شود که به دلیل شرایط کرونایی، برگزاری آن ابتدا به 22 اسفندماه 1399 و سپس به 20 فروردین سال 1400 موکول شد که طبق اطلاعیه دیرهنگام و تنها 12 ساعت قبل از آزمون سازمان سنجش، این آزمون در تاریخ 20 فروردین ماه نیز برگزار نشد و به زمان نامعلومی به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک پس از اعتراضات گسترده ای که نسبت به لغو این آزمون در فضای مجازی به عمل آمد و اعلام ترک فعل هایی که از سوی مسئولان وزارت بهداشت ، ستاد مقابله با کرونا و کانون های وکلای دادگستری و سازمان سنجش به عمل آمد بالاخره اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران طی نامه ای خطاب به رییس جمهور به لغو آزمون ورودی کانون های وکلای دادگستری ایران اعتراض کرد و خواستار دخالت وی در حل و فصا این موضوع شد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور با سلام و احترام؛ موضوع : اعلام مراتب اعتراض به لغو سه باره و برخورد دوگانه با ازمون ورودی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری بالاخره دست به دامان رییس جمهور شدند

اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری بالاخره دست به دامان رییس جمهور شدند