مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-11سياسي

روح الامینی: طوفان کرونا را موج بی تدبیری به کشور آورد


عضو کمیسیون بهداشت مجلس با تاکید بر اینکه برای کنترل و مدیریت کرونا، محدودیت های 10 روزه باید جدی گرفته و ضوابط و تصمیمات با شدت و دقت بیشتری پیگیری شود تردد بالای مسافران و ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی را یکی از مهمترین دلایل قرمز شدن وضعیت کرونا در پایتخت دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از اجرای ناقص محدودیت های کرونایی 10 روزه، گفت: البته شرایط و وضعیت کرونا نه تنها در ایران بلکه در دنیا بحرانی است و کشورمان هم منفک و مستثنی از این شرایط نیست؛ برای کنترل و مدیریت کرونا محدودیت های 10 روزه باید جدی گرفته و ضوابط و تصمیمات با شدت و دقت بیشتری پیگیری شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تردد بالای مسافران و ازدحام جمعیت در حمل و نقل عمومی را یکی از مهمترین دلایل قرمز شدن وضعیت کرونا در پایتخت دانست و افزود: تراکم جمعیت در حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس بسیار بالا و حمل و نقل عمومی یکی از کانون های مهم شیوع این بیماری است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت کاهش سرفاصله قطارها تاکید کرد و ادامه داد: این موضوع منوط به افزایش واگن های جدید است، مترو ظرفیت کاهش فاصله های توقف را دارد اما متاسفانه دولت سال ها است به این مهم توجه نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الامینی: طوفان کرونا را موج بی تدبیری به کشور آورد

روح الامینی: طوفان کرونا را موج بی تدبیری به کشور آورد