مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-11حوادث

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب با 7 فقره سرقت در بناب


فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای دریچه های فاضلاب با کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای دریچه های فاضلاب با کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سهراب شفقی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دریچه ی فاضلاب در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری12 شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی،تخصصی و تلاش شبانه روزی، موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حین انجام سرقت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شد بیان داشت : فرد دستگیر شده به 7 فقره سرقت دریچه های فاضلاب(منهول) از سطح شهرستان اعتراف کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ شفقی در پایان با بیان این مطلب که متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد از شهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت مشکوک افراد و مجرمان را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب با 7 فقره سرقت در بناب

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب با 7 فقره سرقت در بناب