مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:002021-04-11اجتماعي

آماده باش برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارش های بهاری تبریز


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارشهای بهاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آماده باش کامل و استقرار نیروهای خدمات شهری برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارشهای بهاری خبر داد.

محمدرضا قربانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری از صبح امروز با استقرار در محل های حساس نسبت به رصد و پاکسازی آبروها و مسیل ها اقدام می کنند.

وی افزد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده برای لایروبی متناوب آبروها، کانال ها و مسیل ها، بارش باران مشکل خاصی در سطح شهر بوجود نیاورده است.

قربانیان با اشاره به تداوم شرایط جوی و بارش باران ادامه داد: نیروهای خدمات شهری به صورت 24 ساعته در آماده باش کامل هستند و با رصد وضعیت آبروها و مسیل ها در اسرع وقت نسبت به رفع آبگرفتگی های احتمالی اقدام خواهند کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان با اشاره به حجم بالای لایروبی، نخاله برداری و لجن برداری از کانالها، آبروها و مسیل ها گفت: عملیات لایروبی، لجن برداری و نخاله برداری در طول سال به صورت متوالی انجام می گیرد و تنها در یک ماه اخیر به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارش های بهاری تبریز

آماده باش برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و مسیل ها در پی بارش های بهاری تبریز