مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:002021-04-11اجتماعي

پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک تبریز


شهردار تبریز با بیان اینکه پل همسان کابلی، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است، از افتتاح قریب الوقوع این پروژه و پروژه های جانبی آن در روزهای آتی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز با بیان اینکه پل همسان کابلی، پروژه ای مهم، تاثیرگذار و برجسته در روان سازی ترافیک شهر است، از افتتاح قریب الوقوع این پروژه و پروژه های جانبی آن در روزهای آتی خبر داد.

ایرج شهین باهر با اشاره به اینکه آسفالت ریزی رویه پل همسان کابلی به اتمام رسیده، اظهار کرد: این پروژه مهم در حوزه شهرداری منطقه 2 با قرار گرفتن در مرکزی ترین مسیر عبوری شهروندان از جاده ائل گلی و به علت همجواری با مهمترین مسیر ورودی شهر از طریق دروازه تهران، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در این نقطه از شهر ایفا خواهد کرد.

وی افزود: رمپ شمال غربی پل کابلی به جاده ائل گلی به طول 400 و عرض 12 متر در مراحل پایانی اجراست و عملیات آسفالت ریزی رویه آن به اتمام رسیده و شناژ دیواره مسیر نیز در حال قالب بندی و آرماتوربندی است.

وی همچنین با اشاره به عملیات اصلاح هندسی امتداد لوپ جنوب غربی پل کابلی اعلام کرد: سومین پروژه روان سازی عبور و مرور در این منطقه در قالب لوپ اتصالی به طول 70 متر و عرض 6 متر به اجرا درآمده که امتداد مسیر جنوب غربی پل کابلی را از مجاورت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک تبریز

پل همسان، اتفاقی مهم در روان سازی معضل ترافیک تبریز