مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-11سياسي

بررسی دلایل عدم اجرای کامل رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی دلایل عدم اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان در این کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

- حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزییات نشست امروز (یکشنبه 22 فروردین) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه و با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش دلایل عدم اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان بررسی شد.

  وی افزود:  فرهنگیان انتظار داشتند طرح رتبه بندی معلمان به طور کامل اجرا شود که در کمیسیون اجتماعی دولت در قالب یک لایحه تصویب شده و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شد که در نوبت اعلام وصول قرار دارد تا بعد از آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد بررسی قرار گرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اشکالاتی در لایحه دولت و هم بودجه 1400 وجود دارد، چرا که برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان کافی نیست.

با این حال تصویب و اجرای آن آرمان چندین ساله فرهنگیان را محقق خواهد کرد.

ضمن اینکه باید به این نکته توجه شود که نظام رتبه بندی تاکنون اعمال نشده و این تصور که این طرح اجرا شده است به دلیل فوق العاده هایی بود که به فرهنگیان پرداخت شد و این موضوع را تحت الشعاع قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دلایل عدم اجرای کامل رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش

بررسی دلایل عدم اجرای کامل رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش