مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-11اجتماعي

هوایی بهاری همراه با رگبارهای پراکنده تا پایان هفته در آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا روزهای پایانی هفته انتظار داریم در برخی ساعات شاهد بارش های پراکنده در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات نیز با احتمال رعدوبرق و وزش باد همراه است.

- احمد اسدی امروز درباره وضعیت هوای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته با تضعیف جریانات جنوبی و شکل گیری جریانات شمالی حداکثر دمای هوا نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرد؛ به طوری که بیشینه دما مربوط به کیاسر با 25 درجه و کمینه دما مربوط به بلده با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

وی گفت: دمای هوای ساری امروز به 20 درجه سانتی گراد رسیده که نسبت به روز جمعه حدود 10 درجه کاهش پیدا کرد و صبح امروز کمینه دمای هوا نیز به 13 درجه سانتی گراد رسید.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: از شب گذشته شاهد بارش های پراکنده در آسمان مازندران بودیم که مقدار بارش ها چندان قابل ملاحظه نبود.

اسدی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، از امروز تا روزهای پایانی هفته به دلیل عبور امواج کم و بیش ناپایدار انتظار داریم در برخی ساعات شاهد بارش های پراکنده در آسمان مازندران باشیم که مقدار زیاد نخواهد بود و در ارتفاعات نیز با احتمال رعدوبرق و وزش باد همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوایی بهاری همراه با رگبارهای پراکنده تا پایان هفته در آسمان مازندران

هوایی بهاری همراه با رگبارهای پراکنده تا پایان هفته در آسمان مازندران