مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-11حوادث

چرا گوشی قاپی در صدر جرائم سال 99 بودند؟


یک جامعه شناس، رابطه میان بیکاری و افزایش جرم را رابطه ای مستقیم دانست و گفت: تردیدی نیست که مشکلات اقتصادی در افزایش میزان سرقت ها به ویژه سرقت های خُرد اثرگذار بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، 23 اسفندماه سال 99، سرهنگ سعید عطااللهی رییس پلیس مترو تهران بزرگ از آخرین آمار جرائم و دستگیری ها در مترو سخن گفت: گوشی قاپی و جیب بری دو جرم شایع در شهر زیرزمینی تهران است.

به گفته وی، در آن سال، تا آن زمان در مترو در مجموع 245 مورد دستگیری در انواع سرقت های مختلف از جمله جیب بری، سرقت تلفن همراه، زورگیری و اخاذی بوده که بیشتر مواقع، سارقان در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی افزود: مترو محیط فشرده ای است که بستر مناسبی برای ارتکاب جرائم و مورد طمع بسیاری از تبهکاران است.

عطااللهی به شهروندانی که از مترو استفاده می کنند توصیه کرد، در زمان ورود به ایستگاه ها و هنگام سوار شدن در واگن ها، آگاه و هوشیار بوده و از وسایل همراه خود به خوبی مراقبت کنند زیرا بعضی از دستفروشان دستگاه پوز دارند که ممکن است در هنگام عملیات بانکی، اقدام به کلاهبرداری کنند.

در نتیجه اولا حتما خودتان رمز کارت بانکی تان را وارد کنید و دوم اینکه رسید بگیرید زیرا گاهی اوقات با اعلام اینکه عملیات بانکی موفقیت آمیز نبوده، برای بار دوم کارت کشیده و حساب قربانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا گوشی قاپی در صدر جرائم سال 99 بودند؟

چرا گوشی قاپی در صدر جرائم سال 99 بودند؟