مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:252021-04-11سياسي

36 المان جغرافیای وقایع دفاع مقدس استان مرکزی نصب شد


مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از 36 المان جغرافیای وقایع دفاع مقدس استان مرکزی به برکت کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در سطح استان نصب شده که از اقدامات ماندگار شهری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سید جواد محمدی مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در بازدید میدانی از المان های شهدا در خیابان شهدای اراک اظهار کرد: یکی از اقداماتی که همواره باید به آن توجه داشته باشیم گرامیداشت یاد و خاطر شهدا از طریق کارهای فرهنگی و اجتماعی است که می تواند علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا سیره و به جامعه و نسل جوان انتقال دهد.

وی افزود: از جمله اقدامات فرهنگی که به برکت انقلاب اسلامی در کشور راه اندازی شده و تاکنون برکات  بسیار فراوانی نیز به همراه داشته نصب تصاویر شهدا و ساخت المان های شهدا در معابر، کوچه ها و خیابان ها است که این مسئله همچنان باید با قوت ادامه دار باشد.

 مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حسب دستور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مبنی بر رسیدگی به المان های نصب شده و رفع مشکلات آنها در برخی از خیابان های اراک جلسه میدانی با حضور مسئولین و مدیران شهری از جمله معاون فرهنگی سازمان زیبا من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 المان جغرافیای وقایع دفاع مقدس استان مرکزی نصب شد

36 المان جغرافیای وقایع دفاع مقدس استان مرکزی نصب شد