مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-11سياسي

نماینده دادستان: این پرونده مصداق اخلال سازمان یافته است


جلسه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و سایر متهمان به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و سایر متهمان به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

جعفرزاده نماینده دادستان گفت: در این پرونده با یک شبکه فساد مواجه هستیم، شبکه فسادی که مجموعه ای از جرایم را رقم زدند از اخلال کلان در نظام پولی و ارزی کشور تا ضربه به محیط زیست.

نماینده دادستان تأکید کرد: در برهه ای که یک فرد عادی برای گرفتن وام باید مدت ها در نوبت باشد و ضامن و وثایق معرفی کند شبکه فساد میرکاظمی با محوریت شخص او اقدام به اخذ تسهیلات به میزان 400 میلیون یورو و در جای دیگر نیز به میزان 5 هزار میلیارد ریال از بانک اقدام کرده است.

نماینده دادستان افزود: اخذ تسهیلات از 30 سالگی تا 40 سالگی دریافت شده بود، حال چطور می شود یک جوان 30 ساله بتواند چنین تسهیلاتی دریافت کند جز با ارتباط ویژه با برخی مسئولین و مفسدان اقتصادی مثل اکبر طبری، قاضی منصوری و بابک زنجانی که اتفاقاً در همین دادگاه محاکمه شدند.

وی با بیان اینکه حسن رعیت یار غار بابک زنجانی بوده است، گفت: روز اولی که بابک زنجانی دستگیر شد به بازجو شماره رعیت را داد تا به واسطه نفوذ وی با اکبر طبری مشکل رفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دادستان: این پرونده مصداق اخلال سازمان یافته است

نماینده دادستان: این پرونده مصداق اخلال سازمان یافته است