مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-11سياسي

روند بررسی صلاحیت ها بر اساس مستندات قانونی انجام می شود


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت گفت: روند بررسی صلاحیت ها بر اساس مستندات قانونی و استعلام از مراجع ذیصلاح قانونی با مسئولیت هیات اجرایی انجام می شود.

- ایسنا/گیلان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت گفت: روند بررسی صلاحیت ها بر اساس مستندات قانونی و استعلام از مراجع ذیصلاح قانونی با مسئولیت هیات اجرایی انجام می شود.

نادر خوارزمی در جلسه با هیات اجرایی انتخابات شهرستان با تاکید بر اهمیت برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال 1400، اظهار کرد: امیدواریم شاهد نقش آفرینی گسترده نخبگان و عموم مردم جهت برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز و ثبت حماسه ای دیگر در کارنامه پرافتخار ملت ایران باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با تاکید بر رعایت دقیق اصل بی طرفی و قانونمداری از سوی مجریان انتخابات، افزود: هیئت اجرایی انتخابات به عنوان منتخب معتمدین شهرستان نمی توانند در روند بررسی صلاحیت ها فراتر از دستورالعمل های تصریح شده در قوانین برگزاری انتخابات و مبتنی بر سلایق شخصی عمل کنند.

خوارزمی رعایت دقیق اصل بی طرفی و بی غرضی در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی همه مسئولان برگزارکننده انتخابات دانست و گفت: هیئت اجرایی و مسئولان برگزار کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بررسی صلاحیت ها بر اساس مستندات قانونی انجام می شود

روند بررسی صلاحیت ها بر اساس مستندات قانونی انجام می شود