مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:152021-04-11سياسي

مساجد نهاوند در ماه رمضان باز هستند


رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طبق مصوبه شورای تبلیغات شهرستان و استان تمام مساجد شهر و روستاهای نهاوند در طول ایام ماه رمضان باز هستند و نماز در آنها اقامه می شود.

- حجت الاسلام موسی محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طبق مصوبه شورای تبلیغات شهرستان و استان تما مساجد شهر و روستاهای نهاوند در ایام ماه رمضان باز هستند و نماز در آنها اقامه می شود.

وی گفت: به همین منظور از ابتدای ماه رمضان روحانیون و طلبه ها به مساجد اعزام شده و در هر سه نوبت نماز جماعت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و سایر پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستاد کرونا اقامه می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: به منظور بهره مندی بیشتر از فضیلت های این ماه، از طریق فضای مجازی در تبلیغ امور فرهنگی، طبق مصوبه شورای تبلیغات مقرر شد در هر روز یک کلیپ دو تا سه دقیقه ای با موضوع مسائل تفسیری قرآن کریم، نکات اخلاقی ماه رمضان، ادعیه و روایات توسط امام جمعه و دیگر اساتید اخلاق از طریق کانال ها و شبکه های مجازی پخش شود.

وی افزود: البته با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ما هیچ تبلیغاتی برای حضور مردم نداریم اما با توجه به ماه عبادت و خودسازی و ضرورت بهره مندی از این فرصت تمام مساجد باز بوده و امام جماعت برای اقامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد نهاوند در ماه رمضان باز هستند

مساجد نهاوند در ماه رمضان باز هستند