مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-11سياسي

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات های نظارت شهرستان


رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیاتهای نظارت شهرستان ها خبر داد.

- رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیاتهای نظارت شهرستان ها خبر داد.

سید حمیدرضا کاظمی درگفت وگو با ایسنا، بیان کرد: بر اساس تقویم انتخاباتی پیش بینی شده و با پایان کار بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی از امروز بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیاتهای نظارت شهرستان آغاز شده است و ظرف مدت 14 روز نتیجه بررسی ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به سیاست هیات های نظارت در انجام این وظیفه قانونی خود، اظهار کرد: یقینا همکاران ما در هیئت های نظارت شهرستان در بررسی پرونده داوطلبان کاری با خط و جریان و مصادیق سیاسی ندارند و بر اساس چارچوب قانونی که برای رسیدگی به صلاحیت ها مشخص شده عمل خواهند کرد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا ممکن است بخشی از داوطلبان به رای هیاتهای اجرایی یا بعد به رأی هیاتهای نظارت اعتراض داشته باشند.

سازو کاری که در قانون تعریف شده این است که رسیدگی به اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی در هیات های عالی نظارت استان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات های نظارت شهرستان

آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر در هیات های نظارت شهرستان