مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-11اقتصادي

مراجعه روزانه 3 هزار نفر به مراکز سرپایی کرونا


جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس، با اشاره به شدت یافتن وضعیت شیوع کروناویروس در این استان، اعلام کرد که شمار مراجعه روزانه به مراکز سرپایی درمان کرونا در فارس به 3 هزار نفر رسیده است.

- ایسنا/فارس جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس، با اشاره به شدت یافتن وضعیت شیوع کروناویروس در این استان، اعلام کرد که شمار مراجعه روزانه به مراکز سرپایی درمان کرونا در فارس به 3 هزار نفر رسیده است.

عبدالرضا قاسمپور دوشنبه 22 فروردین در حاشیه آغاز فاز جدید تشدید طرح نظارت و بازرسی بر فعالیت اصناف و ادارات در شیراز، گفت: نظارت و بازرسی ها تعطیل بردار نیست و در حال حاضر 350 اکیپ نظارتی در تمامی شهرستان های استان فارس فعال هستند.

قاسم پور با تاکید بر اینکه برای مهار موج سهمگین همه گیری کرونا هیچ راهی جز اعمال و تشدید محدودیت ها نیست، اضافه کرد: آمار های ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان فارس با شیب تند در حال افزایش است به نحوی که آمار بستری ها روزانه به 350 نفر رسیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراجعات سرپایی به مراکز مرجع کرونا به 3 هزار نفر در روز رسیده است، از این رو برای سلامت عموم مردم جامعه، سخت گیری ها در چهار چوب ضوابط و مقررات ستاد ملی و استانی کرونا شدت یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 3 هزار نفر به مراکز سرپایی کرونا

مراجعه روزانه 3 هزار نفر به مراکز سرپایی کرونا