مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-11پزشكي

سیل ابتلا و انتقال ویروس کرونا در منطقه کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شدت میزان افزایش ابتلا و انتقال کووید 19 در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به علت بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مانند سیل قربانی می گیرد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: شدت میزان افزایش ابتلا و انتقال کووید 19 در مناطق مختلف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به علت بی توجهی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مانند سیل قربانی می گیرد.

علیرضا مروجی، امروز (یکشنبه- 22 فروردین) در نشست خبری اینترنتی، اظهار کرد: مقایسه آمار هفته اول سال جاری نشان می دهد که میزان مراجعه به مراکز درمانی به رقم 3775 نفر رسیده که از این تعداد تست 2546 نفر مثبت بوده و متاسفانه 18 نفر فوت شده اند.

وی افزود: پذیرش های روزانه از 13 نفر در روز اول فروردین به 73 نفر در روز بیست و دوم این ماه رسیده است که افزایشی بیش از 72 درصد داشته است.

همچنین آمار روزانه بیماران بدحال از 10 نفر در روز در نیمه فروردین به 35 نفر در روز جاری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مروجی تاکید کرد: میزان تعداد بستری بیماران حاد تنفسی از 73 نفر در روز اول به 284 نفر رسیده است و هم اکنون 35 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های شهید بهشتی کاشان و سید الشهدا(ع) بستری هستند و امروز نیز 73 نفر بیمار حاد تنفسی بستری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل ابتلا و انتقال ویروس کرونا در منطقه کاشان

سیل ابتلا و انتقال ویروس کرونا در منطقه کاشان