مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:402021-04-11ورزشي

تاکید وزیر ورزش بر ضرورت حضور مقتدرانه در المپیک و پارالمپیک توکیو


وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برنامه محوری با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رویدادهای پیش رو از جمله المپیک و پارالمپیک 2020، اظهار کرد: - وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر برنامه محوری با هدف آماده سازی ورزشکاران برای حضور در رویدادهای پیش رو از جمله المپیک و پارالمپیک 2020، اظهار کرد: حضور مقتدرانه در آوردگاه المپیک و پارالمپیک با هدف افتخار آفرینی برای ایران عزیز باید به عنوان یک هدف مهم مورد توجه تمامی مسوولان در فدراسیون ها و ورزشکاران قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار با داورزنی، رییس فدراسیون والیبال افزود: با تدوین برنامه و اجرای دقیق آن، حضور قدرتمند والیبالیست های کشورمان در آوردگاه المپیک و پارالمپیک باید مورد تاکید قرار بگیرد.

او در ادامه با اشاره به جایگاه والیبال ایران در رده بندی های بین المللی، حفظ موفقیت ها و ارتقا این جایگاه ها با حضور در میادین مهم بین المللی را خواستار شد.

هم چنین در دیدار علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز با وزیر ورزش و جوانان، گزارشی از عملکرد ورزشکاران این رشته ارائه شد.

سلطانی فر با اشاره به موفقیت های اخیر ملی پوشان این رشته گفت: باید تلاش کنیم ضمن استعدادیابی، برنامه ریزی دقیقی برای آموزش و پرورش استعدادهای این رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر ورزش بر ضرورت حضور مقتدرانه در المپیک و پارالمپیک توکیو

تاکید وزیر ورزش بر ضرورت حضور مقتدرانه در المپیک و پارالمپیک توکیو