مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11سياسي

نحوه راه اندازی یک فروشگاه کیف و کفش موفق


در این متن قصد داریم مراحل و نحوه راه اندازی فروشگاه کیف و کفش را به شما توضیح دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام گروه نرم افزاری معین، در ادامه نکات و مواردی را توضیح می دهیم که باید حتما قبل از راه اندازی فروشگاه کیف و کفش از آن آگاه باشید.

آیا به این فکر کردید که شما هم می توانید فروشگاه کیف و کفش راه اندازی کنید؟ توجه داشته باشید رعایت این موارد حتما باعث موفقیت یا جلوگیری از شکست شما نخواهد بود ولی قطعا به شما کمک می کند با مشکلات کمتری رو به رو شوید و شکست را به حداقل برسانید.

ابتدا این سوالات را از خود بپرسید : 1- چقد سرمایه اولیه داری؟ 2- دوس داری توی کدوم منطقه شهر مغازه ت باشه؟ 3- دوس داری شریک داشته باشی یا نه ؟ 4- مغازه ت می خوای کیف و کفش مردانه باشه یا زنانه یا بچگانه یا همه اینها؟ 5- چند نفر کارگر می خوای استخدام کنی؟ 6- برنامه ت برای تبلیغاتت چیه؟ 7- می خوای فروش اینترنتی داشته باشی یا نه؟ 8- محاسبات مالیت می خوای چجوری باشه؟ در ادامه ما بهت کمک می کنیم که بهترین جواب هارو برای سوالات بدی.

اولین مرحله جذب سرمایه راه اندازی : قبل شروع هر کسب وکاری نیازداری به پول حالا کم و زیادش مهم نیست ولی باید باشه تا بتونی کارت رو شروع کنی مثلا : پول برای اجاره مغازه یا خرید اولیه تعدادی کیف و کفش و مقداری از حقوق کارمندات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه راه اندازی یک فروشگاه کیف و کفش موفق

نحوه راه اندازی یک فروشگاه کیف و کفش موفق