مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11اقتصادي

آینده قیمت طلا و سکه در صورت توافق احتمالی درباره برجام/ قیمت جهانی طلا کاهشی خواهد


نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اخبار مثبت توافق مجدد بر سر برجام و کاهشی بودن افق قیمت جهانی طلا از کاهش قیمت طلاو سکه در این بازار خبر داد.

- گفت:هرگونه توافق یا نشانه های مثبتی از نشست های صورت گرفته حاصل شود، ابتدا بر روی قیمت ارز تاثیرگذار خواهد بود و از آنجایی که یکی از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت طلا و سکه نرخ ارز در داخل کشور است، بازار طلاو جواهر نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در نتیجه هر خبر مثبتی در اینباره میواند قیمت ها را کاهش دهد.

قیمت جهانی طلا کاهشی است وی در خصوص قیمت جهانی طلا و افق پیش روی آن نیز گفت: معتقد هستم قیمت دلاری طلا با کاهش و سقوط همراه خواهد بود چرا که هم رمزارزها در حال جایگزینی با طلا هستند و هم در مبادلات جهانی سایر ارزها در حال جایزگینی با دلار هستند و به تبع آن شاهد کاهش قیمت طلا نیز خواهیم بود.

وی افزود: ثبات قیمت اونس جهانی در روزهای اخیر و کاهش قیمت جهانی طلا در ماه های گذشته خود نشانگر این است که ارزش و قیمت برابری دلار در بازارهای جهانی کاهش یافته است.

قیمت هر گرم طلا به یک و نیم میلیون تومان نخواهد رسید کشتی آرای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در مدت زمان کوتاه شاهد رسیدن نرخ طلا به سقف های قبلی خواهیم بود یا خیر گفت: به نظر من محال است مجددا شاهد قیمت هایی همچون یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده قیمت طلا و سکه در صورت توافق احتمالی درباره برجام/ قیمت جهانی طلا کاهشی خواهد

آینده قیمت طلا و سکه در صورت توافق احتمالی درباره برجام/ قیمت جهانی طلا کاهشی خواهد