مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-11اقتصادي

بیش از 61 درصد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم سازی شد


مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بیش از 61 درصد از مسکن روستایی استان اردبیل مقاوم سازی و 4 هزار قرارداد دریافت تسهیلات مسکن تشکیل شده است.

- اردبیل- مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بیش از 61 درصد از مسکن روستایی استان اردبیل مقاوم سازی و 4 هزار قرارداد دریافت تسهیلات و وام مسکن نیز تشکیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد سبحانی که ظهر یکشنبه در نشست خبری ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه استان سخن می گفت با بیان اینکه در زمینه سند دار کردن زمین های روستاهای استان اقدامات مناسبی صورت گرفته است اظهار کرد: با مراجعه و تکمیل پرونده توسط اهالی روستا تا کنون بیش از 326 روستا، سند تک برگی خود را دریافت کرده اند و امیدواریم سایر روستاییان نیز با مراجعه به بنیاد مسکن نسبت به دریافت سند تک برگی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به اینکه در روستاهای کم جمعیت متأسفانه اهالی اقدام به دریافت سند تک برگی ندارند افزود: امیدواریم در سال 1400 با همکاری دهیاری ها و اداره ثبت احوال بتوانیم تمامی زمین های روستاهای استان اردبیل را دارای سند تک برگ و معتبر کنیم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل به تعیین وضعیت زمین های زراعی وراث نیز اشاره کرد و گفت: زمین های زراعی اگر در مسیر طرح هادی قرار داشته باشند قابلیت تعیین سند با توجه به میزان و تعداد ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 61 درصد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم سازی شد

بیش از 61 درصد مسکن روستایی در اردبیل مقاوم سازی شد