مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-11اقتصادي

وزارت دفاع برای تحقق کامل شعار سال ظرفیت بالایی دارد


وزیر دفاع با اشاره به ظرفیت بالای این وزارتخانه برای تحقق شعار سال، گفت: بخش و مجموعه ای نبایست در حوزه تولید و پشتیبانی بلا استفاده باقی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرای سال جدید شعار (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی) را انتخاب کردند تا باز هم با این شعار به نوعی اهمیت رونق تولید یعنی شعار سال 98 و جهش تولید یعنی شعار سال 99 و شکوفایی تولید و گردش پُر توان چرخ صنایع و کارخانجات کشورمان را یادآوری کنند.

وی افزود: در سال 1400 می بایست به طور خاص و ویژه از تولید و تولیدکننده و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی شود و تمام موانع و بوروکراسی های زائد در برابر تولید و فعالان این حوزه از سر راه برداشته و رفع شود تا کارآفرینان و تولیدکنندگان روانتر و بی دغدغه و با سرعت بالایی چرخ های تولید، خدمات و… و.

اقتصاد ایران را به حرکت درآورند.

امیر حاتمی با بیان اینکه برای تحقق شعار امسال در اولین قدم باید در وزارت دفاع به رونق و جهش تولید به چشم یک هدف و برنامه کارشناسی شده نگاه کنیم و تمام توان و امکانات خودمان را به حمایت از تولید، تولیدکننده و کارآفرینان معطوف کنیم گفت: تا جایی که توان داریم باید با رفع موانع و جذب منابع، تولید را رونق دهیم و همه ی بخش های وزارت دفاع نیز باید این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع برای تحقق کامل شعار سال ظرفیت بالایی دارد

وزارت دفاع برای تحقق کامل شعار سال ظرفیت بالایی دارد