مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-11سياسي

منظور ایران از لغو کل تحریم ها چیست؟


سفارت ایران در بلژیک در رشته توییتی به تبیین منظور ایران از همه تحریم هایی که باید به منظور احیای برجام از سوی آمریکا برداشته شود، پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت ایران در مقر تحریم جدید از بین بردن برجام و مجبور کردن ایران به مذاکره مجدد بود.

  در توییت دوم نمایندگی ایران ذکر شده است: همه تحریم ها بعد از هشتم مه 2018 هسته ای هستند، فارغ از برچسب های آن ها هر چه که باشد.

آن ها زمانی برای پایان دادن به توافق مورد استفاده قرار گرفتند؛ حالا برای احیای آن (برجام)، همه آن ها (تحریم ها) علاوه بر تحریم های مرتبط با برجام که لغو خواهد شد، باید برداشته شود.

  پیشتر سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه گفت: موضع ما این است که همه تحریم ها چه آنها که در دوره ترامپ تحمیل شده و چه آنها که در دوره ترامپ با برچسب های دیگری تحمیل شده اند و چه تحریم هایی که در برجام ذکر شده، همه باید برداشته شود و آمریکایی ها خودشان بهتر می دانند باید چه کنند.

 شبکه پرس تی وی هم به نقل از یک منبع مطلع نزدیک به تیم ایرانی حاضر در گفت وگوهای وین گزارش داد برداشته شدن تحریم های برجامی کافی نیست و همه تحریم های اعمال شده از سوی ترامپ تحت برچسب های دیگر هم باید برداشته شود، در غیر اینصورت نماینده آمریکا از وین دست خالی بازمی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور ایران از لغو کل تحریم ها چیست؟

منظور ایران از لغو کل تحریم ها چیست؟