مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-11سياسي

زمان بندی کوچ عشایر اعلام شد؛ 30 فروردین تا 20 اردیبهشت


سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: عشایر باید تقریبا از 30 فروردین از عرصه های مرتعی مناطق قشلاقی خارج و از 20 اردیبهشت تا یکم خرداد وارد عرصه های مناطق ییلاقی شوند.

- سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: عشایر باید تقریبا از 30 فروردین از عرصه های مرتعی مناطق قشلاقی خارج و از 20 اردیبهشت تا یکم خرداد وارد عرصه های مناطق ییلاقی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: اگر زمان کوچ و چرای دام عشایر در عرصه های مرتعی رعایت نشود و یا دام خارج از ظرفیت وارد مراتع شود، طبق تبصره (2) ماده 47 و 44 قانون حفاظت از بهره برداری جنگل ها و مراتع با افراد خاطی برخورد می شود.

ترحم بهزاد با بیان این که با کمک ستاد کوچ، زمان کوچ عشایر تنظیم و مشخص شده است، اظهار کرد: عشایر باید تقریبا از 30 فروردین از عرصه های مرتعی مناطق قشلاقی خارج و از 20 اردیبهشت تا یکم خرداد وارد عرصه های مناطق ییلاقی شوند.

وی درعین حال از تدوین دستورالعمل اجرای مدت چرا، کنترل پروانه ساماندهی کوچ برای نخستین بار خبر داد و گفت: این دستورالعمل به استانداری ها، سازمان امور عشایر و ادارات کل منابع طبیعی کشور ابلاغ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان بندی کوچ عشایر اعلام شد؛ 30 فروردین تا 20 اردیبهشت

زمان بندی کوچ عشایر اعلام شد؛ 30 فروردین تا 20 اردیبهشت