مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-11اقتصادي

اعمال محدودیت های شدید در اردبیل/عبور از پیک جدید سخت تر شد


با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اردبیل و نگرانی از بابت غیر مهار شدن پیک جدید، محدودیت های بیشتری در اردبیل اعمال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، از دیروز 40 اکیپ فعالیت خود را در سطح شهر آغاز کرده بودند که امروز نیز بنا بر تصمیمات اعضای ستاد کرونای شهرستان تعداد این اکیپ ها با افزایش دو برابری به 80 تیم افزایش یافت.

فرماندار اردبیل از اعمال محدودیت ها در برخی مناطق گردشگری درون شهری خبر داد و افزود: با توجه به حضور بیشتر مردم در منطقه گردشگری شورابیل با نظر مساعد شهرداری فعالیت این مجموعه از امروز تعطیل شد تا در اعمال محدودیت ها و نظارت بر اماکن و معابر پرتردد بهتر از قبل عمل کنیم.

امامی یگانه همچنین تصریح کرد: سرپیچی برخی اصناف از تعطیلی علی رغم دریافت هشدارها و اخطارهای جدی یکی از موضوعاتی است که اکیپ های نظارتی در شهر را با مشکل مواجه می کند که ما از تمامی اصناف و کسبه تقاضا داریم تا در برخورد با این موضوع سعه صدر داشته و اکیپ های بازرسی را در اعمال بهتر محدودیت ها همراهی کنند.

وی به کاهش چشمگیر استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم اشاره و اذعان کرد: عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی وضعیت بحرانی کرونا در اردبیل را به مراتب تشدید می کند که همین عادی انگاری از سوی مردم نهایتاً سبب وارد آمدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های شدید در اردبیل/عبور از پیک جدید سخت تر شد

اعمال محدودیت های شدید در اردبیل/عبور از پیک جدید سخت تر شد