مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:402021-04-11بين الملل

تعهد دولت بایدن به حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوید آستین که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است امروز (یکشنبه) پس از دیدار با بنی گانتس وزیر دفاع رژیم صهیونستی در کنفرانس خبری که بصورت مستقیم از برخی شبکه های منطقه پخش شد، - لوید آستین وزیر دفاع آمریکا بر تعهد دولت جو بایدن به حفاظت از امنیت و ثبات رژیم صهیونیستی و برتری نظامی آن در خاورمیانه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، لوید آستین که به سرزمین های اشغالی سفر کرده است امروز (یکشنبه) پس از دیدار با بنی گانتس وزیر دفاع رژیم صهیونستی در کنفرانس خبری که بصورت مستقیم از برخی شبکه های منطقه پخش شد، گفت که همکاری آمریکا با رژیم اسراییل ضروری است و تعهد واشنگتن برای حمایت از این رژیم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: من به گانتس وزیر دفاع رژیم اسراییل اطمینان دادم که ما به حمایت مستمر از این رژیم و تعهدات آمریکا متحده برای مشورت با آن ها برای اطمینان از قدرت آن ها متعهد هستیم.

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: در این دیدار توافق کردیم که همکاری های دفاعی بین طرفین بهبود و تقویت شود.

آستین خاطرنشان کرد که در دیدار با گانتس علاوه بر قراردادهای عادی سازی روابط با کشورهای بزرگ عربی و مسلمان، مواردی از جمله برنامه های رژیم اسراییل برای دستیابی به تجهیزات دفاعی مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد دولت بایدن به حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی

تعهد دولت بایدن به حفاظت از امنیت رژیم صهیونیستی