مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-11اقتصادي

اعمال مجدد محدودیت های کرونایی در جهان همزمان با عدم موفقیت در روند واکسیناسیون


با ناکام ماندن تلاش ها برای انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس، اعمال مقررات و محدودیت های کرونایی جدید در سراسر جهان از سر گرفته شده است.

- با ناکام ماندن تلاش ها برای انجام واکسیناسیون علیه کروناویروس، اعمال مقررات و محدودیت های کرونایی جدید در سراسر جهان از سر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرنطینه های محلی و محدودیت های جدید کرونایی برای ده ها میلیون نفر از مردم کشورهای مختلف از هند گرفته تا آرژانتین در نظر گرفته شده است چرا که موارد جدید ابتلا به کروناویروس افزایش پیدا کرده و توزیع واکسن به دلیل کمبود یا در برخی کشورها به خاطر ترس از عوارض جانبی متوقف شده است.

در هند، ذخایر واکسن کروناویروس در ایالت ماهاراشترا رو به اتمام است و سیستم سلامت به دلیل افزایش موارد ابتلا با فشار مضاعفی روبروست.

تسهیل محدودیت های کرونایی در کنار برگزاری مراسم های مختلف موجب شد تا این کشور پرجمعیت جهان از اواخر ماه مارس با افزایش بیش از یک میلیون مورد ابتلا روبرو شود.

بر اساس محدودیت های جدید در هند، ساکنان ایالت ماهاراشترا روزهای آخر هفته تنها برای مسافرت و خرید غذا یا دارو می توانند از خانه خارج شوند.

همچنین مقررات منع تردد برای هشت میلیون نفر از ساکنان شهر بوگوتا در کلمبیا که با سومین موج بیماری مواجه است در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مجدد محدودیت های کرونایی در جهان همزمان با عدم موفقیت در روند واکسیناسیون

اعمال مجدد محدودیت های کرونایی در جهان همزمان با عدم موفقیت در روند واکسیناسیون