مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-11پزشكي

تخلفات کرونایی را چگونه گزارش کنیم؟


سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شهروندان هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را می توانند به شماره تلفن 190 اطلاع دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، سیما سادات لاری در گفت وگو با میزان در پاسخ به این سوال که مردم چگونه می توانند، تخلفات کرونایی نظیر عدم تعطیلی مشاغل غیر ضروری و همچنین عدم اعمال دورکاری کارمندان را به وزارت بهداشت اطلاع دهند؟ ، گفت: شهروندان هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را می توانند به شماره تلفن 190 اطلاع دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: البته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئول پلمب یا برخورد قضایی با اصناف نیست و مسئولیت این اقدام با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف است.

معاون وزیر بهداشت ضمن اشاره به اینکه در مورد انجام دورکاری ها نیز مسئولیت اجرا با سازمان امور اداری و استخدامی است، متذکر شد: توصیه ما به هموطنان گرامی همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در اماکن پر تجمع و استفاده از ماسک است.

وی توضیح داد: متاسفانه در خیز چهارم بیماری کرونا، موارد ابتلا و بستری به علت کووید 19 به سرعت در حال افزایش است و نیازمند همکاری همه جانبه جامعه و مسئولان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات کرونایی را چگونه گزارش کنیم؟

تخلفات کرونایی را چگونه گزارش کنیم؟