مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-11اقتصادي

تخفیف به مراکز مجاز استخراج رمز ارز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی افزود: بهای برق دریافتی از سطوح ولتاژ 400 و 230 کیلوولت با تخفیف 20 درصدی و از سطوح ولتاژی 132، - سخنگوی صنعت برق گفت: برق مصرفی مراکز استخراج رمزارز ها که بر اساس تایید مراجع ذی صلاح به استخر های استخراج داخل کشور متصل می شوند، علاوه بر تخفیف های ولتاژ اتصال مذکور، مشمول 15 درصد تخفیف دیگر نیز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی افزود: بهای برق دریافتی از سطوح ولتاژ 400 و 230 کیلوولت با تخفیف 20 درصدی و از سطوح ولتاژی 132، 66 و 63 کیلو ولت با تخفیف 12 درصدی برای این مراکز محاسبه خواهد شد.

وی ادامه داد: براساس ابلاغیه جدید، بهای هر کیلووات ساعت برق مصرفی مراکز استخراج رمزارز ها برابر با 16 هزار و 574 ریال تعیین شده است که این میزان در زمان های نوع سه (عادی) با ضریب نیم و در زمان های نوع 2 (محدودیت دار) با ضریب 2 محاسبه خواهد شد.

سخنگوی صنعت برق گفت: تعرفه تعیین شده براساس متوسط بهای صادراتی برق و نرخ تسعیر سامانه نیما، هر سه ماه یک بار توسط شرکت توانیر اصلاح و به روزرسانی شده و گزارش آن برای وزارت نیرو ارسال می شود.

سخنگوی صنعت برق گفت: در دستورالعمل جدید که با اصلاحاتی ابلاغ شده، اوقات سال به سه دسته نوع یک (اوج بحرانی)، نوع دو (محدودیت بار) و نوع سه (عادی) تقسیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف به مراکز مجاز استخراج رمز ارز

تخفیف به مراکز مجاز استخراج رمز ارز