مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-11سياسي

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری حضوری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف در گفتگو با برنامه رویداد با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شهر و روستا، گفت: روز آخر معمولا جمعیت بیشتری استقبال خواهند کرد و کسانی که نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت می کنند، - رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت نام حضوری شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد بر اساس قانون تلاش می کنیم در وزارت کشور تمهیدات لازم از حیث پروتکل های بهداشتی رعایت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جمال عرف در گفتگو با برنامه رویداد با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شهر و روستا، گفت: روز آخر معمولا جمعیت بیشتری استقبال خواهند کرد و کسانی که نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت می کنند، کمک نمایند تا اقدامات در شوراها به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای روستاها در حال حاضر و پیشتر شهرها ثبت نام کرده بودند، افزود: بیش از 50 هزار نفر اقدام به ثبت نام کردند و اسامی به هیئات نظارت ارسال می شود تا آن ها نیز بررسی کنند.

عرف با اشاره به بیشتر شدن نسبت ثبت نام کنندگان زن نسبت به مردان، گفت: امیدواریم خانم ها با استقبال بیشتر در این عرصه نقش آفرینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری حضوری است

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری حضوری است