مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-11بين الملل

نشست محافظه کاران ارشد آلمان با هدف بحث بر سر کاندیدای صدر اعظمی


دو رقیب اصلی رقابت برای تعیین شدن به عنوان کاندیدای ائتلاف محافظه کار حاکم بر آلمان برای صدراعظمی در انتخابات ماه سپتامبر قرار است امروز یکشنبه با اعضای ارشد بلوک پارلمانی همزمان با افزایش فشارها درخصوص تصمیم گیری بر سر تعیین کاندیدا دیدار کنند.

- دو رقیب اصلی رقابت برای تعیین شدن به عنوان کاندیدای ائتلاف محافظه کار حاکم بر آلمان برای صدراعظمی در انتخابات ماه سپتامبر قرار است امروز یکشنبه با اعضای ارشد بلوک پارلمانی همزمان با افزایش فشارها درخصوص تصمیم گیری بر سر تعیین کاندیدا دیدار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آرمین لاشت، رهبر دموکراتهای مسیحی متعلق به آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در نظرسنجی ها عقبتر از رقیبش مارکوس سودر، رییس حزب خواهر باواریایی آن یعنی حزب اتحاد سوسیال مسیحی است اما از حمایت برخی از وزیر اول های قدرتمند ایالات برخوردار است.

به طور سنتی رهبران دو حزب که بلوک پارلمانی را تشکیل می دهند تصمیم می گیرند که چه کسی نامزد شود اما برخی قانونگذاران این بار خواستار ایفای نقش هستند.

نتایج مذاکرات روز یکشنبه که انتظار می رود مسائل دیگر را هم پوشش دهد نامشخص است.

ممکن است شرکت کنندگان در خصوص اینکه چه کسی کاندیدا شود تصمیم بگیرند اما آنها ممکن است همچنین بر سر یک فرآیند یا چارچوب زمانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست محافظه کاران ارشد آلمان با هدف بحث بر سر کاندیدای صدر اعظمی

نشست محافظه کاران ارشد آلمان با هدف بحث بر سر کاندیدای صدر اعظمی