مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-11اقتصادي

پرنیان: شرایط پذیرش صنایع کوچک در بورس فراهم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با بیان اینکه عمده صنایع در ایران از جنس صنایع کوچک و متوسط است گفت: - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: متاسفانه هم بانک ها نسبت به تولید گارد می گیرند و هم شرایط پذیرش در بورس و فرابورس متناسب با شرایط صنایع کوچک نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو صابر پرنیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با بیان اینکه عمده صنایع در ایران از جنس صنایع کوچک و متوسط است گفت: 93 درصد صنایع فعال و با پروانه بهره برداری در ایران جزو صنایع کوچک و متوسط هستند.

وی افزود: با وجود تحریم های شدید علیه ایران در سال گذشته و تصور تعطیلی عمده صنایع و کارخانجات، اما نه تنها واحد صنعتی در تهران تعطیل نشد بلکه شاهد رشد اشتغال و اشتیاق به سرمایه گذاری هم بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از رشد 86 درصدی اشتغال در استان تهران سخن گفت و افزود: واحد های صنعتیِ به بهره برداری رسیده در سال گذشته رشد 82 درصدی را تجربه کردند.

پرنیان با اشاره به اینکه صنایع کوچک و متوسط، جزو اولویت ها و از مزیت های کشورمان محسوب می شوند، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و حمایت ویژه و مختص صنایع کوچک بتوانیم شاهد جهش و بالندگی اقتصادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرنیان: شرایط پذیرش صنایع کوچک در بورس فراهم نیست

پرنیان: شرایط پذیرش صنایع کوچک در بورس فراهم نیست