مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-11سياسي

ادارات خراسان شمالی بر سر راه تولید مانع ایجاد نکنند


استاندار خراسان شمالی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، گفت: مخاطب شعار سال مدیران دستگاه های اجرایی هستند تا ادارات بر سر راه تولید مانع ایجاد نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی ظهر یک شنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خراسان شمالی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی اظهار کرد: برخی کارکنان به جای اینکه سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کرده و تمام امور را برای آنان تسهیل کنند متأسفانه ضد توسعه هستند لذا مدیران چنین افرادی را باید از سر راه سرمایه گذاران بردارند.

استاندار خراسان شمالی درک درست از سرمایه گذاری و تعامل با سرمایه گذاران را لازمه کار کارکنان در دستگاه های اجرایی متولی دانست.

وی همچنین خواستار تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید استان شد و افزود: با پیشنهاد مدیران اولویت ها در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع تولید و قوانینی که مانع ایجاد کرده اند مشخص شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: 60 درصد مصوبات این کارگروه به طور کامل اجرا شده و در 13 درصد آن خود سرمایه گذار ورود پیدا نکرد اما باید مصوبات این کارگروه به صورت صد در صدی اجرا شود.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هیأت خبرگان بانکی باید قوی تر وارد میدان شود، تصریح کرد: با تشکیل شعب ویژه برای مدیران متخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات خراسان شمالی بر سر راه تولید مانع ایجاد نکنند

ادارات خراسان شمالی بر سر راه تولید مانع ایجاد نکنند