مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-11سياسي

️ دشمن به دنبال تزریق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: ️ دشمن به دنبال تزریق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیومرث عزیزی عصر یکشنبه در دیدار با فرماندار پیشوا که با حضور رییس اداره اطلاعات، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رؤسای ادارات صمت، جهادکشاورزی و شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: بینش انقلابی و سیاسی مردم شهرستان پیشوا زبانزد است و مردم این خطه نقش بسزایی در تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز داشته اند.

عزیزی با اشاره به اینکه انتخابات خردادماه، بحث روز و مهم کشور است که باید با حضور سلایق مختلف و مشارکت بالای مردم برگزار شود گفت: بدخواهان نظام به صورت علنی در حال دشمنی هستند تا میزان مشارکت مردم را پایین آورده و یأس و نامیدی را در جامعه تزریق کنند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عنوان داشت: بحث امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است و در این راستا نیازمند کمک و همراهی تمامی ارگان ها و عوامل اجرایی انتخابات هستیم.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا نیز در این دیدار در خصوص مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان پیشوا و انتخابات خردادماه اظهار داشت: پیشوا با وجود بارگاه امامزاده جعفر (ع) و به دلیل پیشگامی در قیام 15 خرداد و دیگر عرصه های حساس، یک پایگاه مهم سیاسی، مذهبی و فرهنگی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

️ دشمن به دنبال تزریق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است

️ دشمن به دنبال تزریق روحیه یأس و ناامیدی در جامعه است