مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-11ورزشي

حاشیه امنیت مس در صدر جدول/ رقابت داغ 3 تیمی که آسیایی بودند!


سه تیمی که سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارند، برای صعود به لیگ برتر از لیگ دسته اول فوتبال کشور رقابت داغی با یکدیگر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همانطور که خیلی از کارشناسان فوتبال پیش بینی می کردند، شهرداری آستارا پدیده نیم فصل نخست رقابتهای لیگ دسته اول، با آغاز نیم فصل دوم دچار افت شد و با اینکه هنوز با 31 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد، اما شرایط این تیم به گونه ای است که بعید است بتواند به رقابت با دیگر تیم های مدعی برای صعود به لیگ برتر ادامه دهد.

مس کرمان صدرنشین فعلی این رقابت ها فعلاً با نتایجی که در نیم فصل دوم به دست آورده، با حاشیه امنیتی مناسب در صدر جدول قرار دارد و فاصله خود را تا حدودی با تیم های تعقیب کننده افزایش داده است.

کرمانی ها بعد از امتیازاتی که برابر هوادار و استقلال خوزستان در هفته های شانزدهم و هفدهم از دست دادند، دو پیروزی با ارزش و متوالی مقابل گل ریحان و شاهین بوشهر به دست آوردند تا به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرند.

در جدول رده بندی این رقابت ها، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا با 31 امتیاز به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار دارند و نزدیک ترین و اصلی ترین تعقیب کنندگان تیم صدرنشین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه امنیت مس در صدر جدول/ رقابت داغ 3 تیمی که آسیایی بودند!

حاشیه امنیت مس در صدر جدول/ رقابت داغ 3 تیمی که آسیایی بودند!