مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-11سياسي

ورود به آسیب های اجتماعی نباید مدیریت پسماند را تحت الشعاع قرار دهد


اگر در کنار مدیریت پسماند و به موازات آن به سایر مصائب و آسیب های اجتماعی ورود پیدا کنیم در انجام صحیح ماموریت اصلی و ذاتی شهرداری اختلال ایجاد کردیم.

- خرانه دار شورای شهر تهران گفت: اگر در کنار مدیریت پسماند و به موازات آن به سایر مصائب و آسیب های اجتماعی ورود پیدا کنیم در انجام صحیح ماموریت اصلی و ذاتی شهرداری اختلال ایجاد کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی در جریان بررسی طرح جامع مدیریت پسماند در صحن علنی شورای شهر گفت: پدیده ای مثل کودکان کار یا تالی فاسدهایی که در حاشیه مدیریت پسماند به عنوان آسیب های اجتماعی روزانه مشاهده می کنیم، نباید باعث شود که در اصل و فرع کردن موضوعات دچار اشتباه شویم.

رسولی ادامه داد:یکی از اصلی ترین وظایف بلدیه در گذشته و شهرداری در عصر جدید رفت و روب و جمع آوری زباله است و به همین منظور در گذشته سازمانی به این عنوان ایجاد شده است تا به صورت تخصصی این ماموریت مهم را به عهده داشته باشد.

لذا همانند هر خدمتی که از بیرون خریداری می کنیم حتما نخواهیم توانست با افراد فاقدهویت حقوقی ولو این که مستلزم حمایت باشند طرف باشیم.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم به این سمت حرکت کنیم و در کنار مدیریت پسماند و به موازات آن به سایر مصائب و آسیب های اجتماعی ورود پیدا کنیم در انجام صحیح ماموریت اصلی و ذاتی شهرداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به آسیب های اجتماعی نباید مدیریت پسماند را تحت الشعاع قرار دهد

ورود به آسیب های اجتماعی نباید مدیریت پسماند را تحت الشعاع قرار دهد