مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-11اقتصادي

تور ترکیه «رسما» ممنوع؛ پرواز و هتل برقرار


پس از گذشت چهار روز از ابلاغ مصوبه ممنوعیت تور ترکیه، آژانس های مسافرتی از تبلیغ تور و فروش گشت ترکیه رسما منع شدند، اما فروش بلیت پرواز و سایر خدمات مسافرتی ترکیه متوقف نشده است.

- پس از گذشت چهار روز از ابلاغ مصوبه ممنوعیت تور ترکیه، آژانس های مسافرتی از تبلیغ تور و فروش گشت ترکیه رسما منع شدند، اما فروش بلیت پرواز و سایر خدمات مسافرتی ترکیه متوقف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سخنگوی وزارت کشور و خدمات آن به صورت بلیت و هتل و معمولا بدون گشت عرضه می شود.

در روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه، سرانجام از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بخشنامه ای به صورت مکتوب بیرون آمد که با توجه به مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با موافقت رییس جمهور، دستور ممنوعیت هرگونه تبلیغ و برگزاری تور (گشت) مسافرتی و گردشگری به مقصد ترکیه تا اطلاع ثانوی را به تمام تشکل های مرتبط با دفاتر خدمات مسافرتی و آژانس های گردشگری ابلاغ کرده بود.

پیرو همین دستور، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران شنبه 21 فروردین ماه بخشنامه کرد: با توجه به لغو نشدن پروازها در این مسیر (ترکیه) و نیاز مسافران به خدمات اقامتی و ترانسفر در کشور مذکور، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به منظور جلوگیری از سرگردانی مسافران در مقصد، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور ترکیه «رسما» ممنوع؛ پرواز و هتل برقرار

تور ترکیه «رسما» ممنوع؛ پرواز و هتل برقرار