مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-11ورزشي

منطقه کوهنوردی شهر درچه ساماندهی می شود/ پایان فعالیت ها غیرقانونی صخره نوردی


رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان گفت: در راستای نظم بخشیدن به منطقه، رییس هیأت کوهنوردی شهر درچه نیز تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان منصوب خواهد شد تا ورزشکاران بتوانند با نظم و مدیریت بهتر از منطقه صخره نوردی درچه استفاده کنند.

- مهدی نصر اصفهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون استفاده مجدد خارج از اصول صخره نوردان از سایت کوهنوردی درچه اظهار داشت: پس از اتفاقات که سال گذشته در این منطقه رخ داد، جلسات متعددی با مسوؤلان منطقه برگزار شد و تصمیماتی جهت عدم تکرار اتفاقات اتخاذ شد.

رییس هیأت کوهنوردی استان اصفهان ادامه داد: همچنین در راستای نظم بخشیدن به منطقه، رییس هیأت کوهنوردی شهر درچه نیز تا پیش از شروع ماه مبارک رمضان منصوب خواهد شد تا ورزشکاران بتوانند با نظم و مدیریت بهتر  از منطقه صخره نوردی درچه استفاده کنند.

وی در خصوص حضور چند ورزشکار و فعالیت غیرقانونی در سایت صخره نوردی درچه در طی چند روز گذشته تشریح کرد: تمامی ضوابط و مقررات جهت فعالیت کلیه باشگاه کوهنوردی استان پیش از این اعلام شده و باشگاه ها نیز با رعایت آن به فعالیت خود ادامه می دهند؛ موضوع چند روز گذشته نیز توسط افراد محلی به ما اطلاع داده شد و با استعلام های که صورت پذیرفت مشخص شد افراد خاطی عضو هیچ کدام یک از باشگاه های رسمی استان نبوده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه کوهنوردی شهر درچه ساماندهی می شود/ پایان فعالیت ها غیرقانونی صخره نوردی

منطقه کوهنوردی شهر درچه ساماندهی می شود/ پایان فعالیت ها غیرقانونی صخره نوردی