مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11سياسي

آزمون اجتهاد خبرگان رهبری در قم برگزار شد


آزمون اجتهاد از داوطلبان دومین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در قم آغاز شد.

- شورای نگهبان اعلام کرد: آزمون اجتهاد از داوطلبان دومین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از صبح امروز در قم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آزمون اجتهاد از داوطلبان دومین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور داوطلبان از ساعت 7:30 صبح امروز (یکشنبه، 22 فروردین 1400) در محل مصلی قدس قم آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه دارد.

در مهلت ثبت نام از داوطلبان دومین انتخابات میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از تاریخ 13 فروردین ماه سالجاری به مدت یک هفته (تا 19 فروردین) ادامه داشت، 88 نفر برای 4 حوزه انتخابیه استان های تهران، قم، مازندران، خراسان رضوی که شامل 6 کرسی نمایندگی خبرگان است، ثبت نام کردند.

بر پایه این گزارش 26 نفر از داوطلبان طبق تبصره (2) ماده (11) آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و یا با توجه به دارا بودن سابقه نمایندگی مجلس خبرگان نیاز به شرکت در این آزمون را نداشتند.

این آزمون با نظارت فقهای شورای نگهبان انجام می شود و نتایج آن کاملاً محرمانه است که پذیرفته شدگان برای مصاحبه شفاهی دعوت می شوند و پس از قبولی در آزمون شفاهی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون اجتهاد خبرگان رهبری در قم برگزار شد

آزمون اجتهاد خبرگان رهبری در قم برگزار شد