مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11اقتصادي

جهت گیری طرح جامع مدیریت پسماند حداقل سازی ورود زباله به آرادکوه است


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه 1600 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در مرکز آرادکوه پیش بینی شده است، تاکید کرد: جهت گیری طرح جامع مدیریت پسماند این است که ورود زباله به آرادکوه را حداقل سازی کند.

- رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری با بیان اینکه 1600 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در مرکز آرادکوه پیش بینی شده است، تاکید کرد: جهت گیری طرح جامع مدیریت پسماند این است که ورود زباله به آرادکوه را حداقل سازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در جریان بررسی لایحه طرح جامع مدیریت پسماند، گفت: آرادکوه از دهه چهل به عنوان مرکز دفن پسماند شهر تهران جانمایی شده و توسعه یافته و موجب ایجاد شرایط اجتناب ناپذیری شده است.

با این حال، حل مشکلات این مرکز قطعا جزو اولویت های اصلی شهرداری، شورا و طرح جامع مدیریت پسماند است.

وی ادامه داد: جریان پسماند مانند جریان آب است که وقتی حرکت می کند، امکان قطع کردن آن نیست، بلکه باید تمهیدات و تدابیری طبق زمانبندی و برنامه ریزی در نظر گرفت تا بتوان اقدام اصلاحی را انجام داد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه 1600 میلیارد تومان برای سرمایه گذاری در آراد کوه پیش بینی شده است، تصریح کرد: این سرمایه گذاری برای آن است که فرایندهای هوادهی سرپوشیده شده و بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری طرح جامع مدیریت پسماند حداقل سازی ورود زباله به آرادکوه است

جهت گیری طرح جامع مدیریت پسماند حداقل سازی ورود زباله به آرادکوه است