مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11بين الملل

تعلیق پروازهای لندن به زودی برداشته می شود/صدور ویزای عراق با مجوز وزارت کشور عراق


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به بهتر شدن وضعیت شیوع کرونا در انگلستان و لندن، برنامه داریم پروازهای لندن را تعیین تکلیف کنیم و در آینده نه چندان دور تعلیق پروازهای لندن برداشته خواهد شد.

- محمدحسن ذیبخش در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت پروازهای ترکیه اظهار داشت: پروازهای ترکیه فعلاً تا یک می برابر با 11 اردیبهشت 1400 تعلیق شده است که این تعلیق به دلیل شیوع شدید کرونا در کشور انگلیس بود.

* تعلیق پروازهای لندن به زودی برداشته می شود وی افزود: با توجه به آنکه وضعیت انگلستان و لندن از نظر کرونا از شرایط بحران خارج شده است، برنامه داریم پروازهای لندن را تعیین تکلیف کنیم و در آینده نه چندان دور تعلیق پروازهای لندن برداشته خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: وضعیت انگلستان از نظر کرونا امروز چندان بحرانی نیست و حتی مدارس این کشور باز شده است و قاعدتاً برای برقراری مجدد پروازهای لندن، مشکل خاصی نباید وجود داشته باشد.

ذیبخش افزود: در صفحه شخصی اینجانب، بسیاری از ایرانیان مقیم لندن بابت تعلیق پروازهای انگلستان مراتب اعتراض را اعلام کرده اند و حتی بسیاری از آنها اعلام کردند که برای مدت زمان مشخصی به لندن آمده اند و امروز چون ایران پرواز لندن ندارد پشت درهای سفارتخانه خواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق پروازهای لندن به زودی برداشته می شود/صدور ویزای عراق با مجوز وزارت کشور عراق

تعلیق پروازهای لندن به زودی برداشته می شود/صدور ویزای عراق با مجوز وزارت کشور عراق