مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-11سياسي

حجت الاسلام محمدابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شد


آیین معارفه رییس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد به صورت مجازی رگزار شد و حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم، به عنوان رییس جدید مرکز معرفی شد.

- آیین معارفه رییس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد به صورت مجازی رگزار شد و حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم، به عنوان رییس جدید مرکز معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور- صبح امروز یکشنبه (22 فرودین ماه) در این مراسم اظهار کرد: در معارف دینی، مساجد با دو کلید واژه نشانه گذاری شده است؛ یکی بیت الله و دیگری ناس که مقام معظم رهبری با تعابیر دلنشینی در پیام سال 89 خود از این دوگانه برای وصف مسجد استفاده می کنند و می فرمایند: مساجد خانه خدا و خانه مردم، محل خلوت انس با خدا و جلوت مردم، جایگاه عبادت و پایگاه سیاست است.

وی افزود: از نگاه معظم له مسجد ابتکار ویژه اسلام و پیامبر است که آن را محل تجمع بر محور ذکر و توجه به خدا قرار داده اند و این جا مرکز کارهای خوب است.

حاج علی اکبری با طرح این سوال که آیا می توان تصور کرد جامعه اسلامی باشد و در جستجوی تمدن اسلامی باشد، اما مرکز اصلی ساخت انسان مومن در آن فعال نباشد، تصریح کرد: جامعه اسلامی با مسجد چه در وجه سخت و چه نرم شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام محمدابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شد

حجت الاسلام محمدابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد شد