مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11سياسي

نراقی: اجرای طرح گام به گام رفع تحریم های هسته ای موجب خسارت ملی می شود


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به بهانه زمزمه های احیای برجام و جلسات و مذاکرات پیرامون آن در کمیسیون مشترک برجام و همین طور احتمال بازگشت آمریکا به برجام، - خبرگزاری دانشجو در پی زمزمه های مجدد احیای برجام و برگزاری جلسات کمیسیون مشترک، به صورت تصویری به گفتگو با مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران پرداخت.

گروه دانشگاه ، اقدام به برگزاری چندین گفتگوی تصویری با فعالان سابق و فعلی در تشکل های دانشجویی کرده که در این جلسه به سراغ نراقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران رفته ایم.

نراقی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفتگوی زنده تصویری با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، که با عنوان احیای دروغین برجام انجام شد، گفت: پس از خروج آمریکا از برجام دولت نه تنها در پی اقدام متقابل نبود؛ بلکه به دنبال مذاکره و دادن امتیاز برای باز کردن بخشی از کانال های مالی و رفع برخی از تحریم ها بود.

وی افزود: اگر امروز تغییری در رویکرد و رفتار آمریکا اتفاق افتاده ناشی از تاثیرات مصوبه هسته ای مجلس شورای اسلامی است وگرنه تاکنون هیچ کدام از وعده هایی که دولت در جهت احیای صنعت هسته ای داده عملیاتی نشده است.

نراقی با اشاره به اینکه دولت برجامی را امضا کرد که آمریکا به راحتی می توانست از آن خارج شود و تحریم های جدیدی را علیه کشورمان وضع کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نراقی: اجرای طرح گام به گام رفع تحریم های هسته ای موجب خسارت ملی می شود

نراقی: اجرای طرح گام به گام رفع تحریم های هسته ای موجب خسارت ملی می شود