مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11ورزشي

آخرین وضعیت بوکسورهای جوان، یک روز مانده به مسابقات جهانی


سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اعلام رضایت از شرایط فعلی بوکسورها، اظهار کرد: اگر ملی پوشان ایران شرایط روحی فعلی خود را حفظ کنند، مبارزات خوبی انجام خواهند داد.

- سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اعلام رضایت از شرایط فعلی بوکسورها، اظهار کرد: اگر ملی پوشان ایران شرایط روحی فعلی خود را حفظ کنند، مبارزات خوبی انجام خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بوکس جوانان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2021 لهستان، روز گذشته وارد این کشور شده و هم اکنون در شهر گیلتس محل برگزار مسابقات اسکان دارد.

رضا مهدی پور در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران توضیح داد: ما دیروز بعد از ظهر به لهستان رسیدیم و امروز باید مدارک بوکسورها را تحویل مسئولان مسابقات دهیم تا مقدمات را برای انجام مراسم قرعه کشی فردا آماده کنند.

او افزود: تیم های خوبی در این دوره حضور دارند و همه تیم های مطرح جهان اینجا هستند که امیدوارم بچه های ما هم خوب کار کرده و دست پر به کشور برگردند.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، درباره شرایط روحی بوکسورها نیز گفت: خوشبختانه بوکسورهای ما شرایط خوبی دارند، اما آن چیزی که مهم است امیدواریم در روز مسابقه به قول بوکسورها، رینگ زده نشوند و از لحاظ روحی شرایط خوب خود را روی رینگ حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بوکسورهای جوان، یک روز مانده به مسابقات جهانی

آخرین وضعیت بوکسورهای جوان، یک روز مانده به مسابقات جهانی