مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11بين الملل

عراق برای تشرف محدود زائران خارجی موافقت کرد+فیلم


در حالی که سال گذشته طرف عراقی به دلیل شیوع کرونا از ورود زائر خارجی ممانعت می کرد، امسال محدودیت ها را برای تشرف زائران خارجی به عتبات کاهش داده و با اعزام محدود به این کشور موافقت کرده است.

- این امر در حالی است که سال گذشته طرف عراقی از ورود زائر خارجی ممانعت می کرد، اما به گفته منابع آگاه امسال عراقی ها برای حضور زوار خارجی محدودیت ها را کاهش دادند و پذیرای زوار سایر کشورها با اعمال محدودیت ها هستند.

البته با توجه به شرایط موجود ممکن است محدودیت ها برای پذیرش زائر خارجی افزایش یابد و در مرحله نخست طرف عراقی با اعزام محدود به این کشور موافقت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسؤولان ستاد کرونا عامل شیوع کرونای  در شصت و چهارمین جلسه ستاد ملی کرونا، مهم ترین و بزرگ ترین عامل موج چهارم کرونا را ورود ویروس انگلیسی از عراق به ایران عنوان کرد.

اما با شیوع کرونا مسیر زیارت سیدالشهدا (ع) با تصمیم مسؤولان و ستاد کرونا بسته شد و اکنون بیش از یک سال است که هیچ زائری از کشورمان در قالب کاروان های سازمان حج و زیارت به عتبات مشرف نشده و سازمان حج و زیارت به عنوان متولی اعزام کاوران ها در 13 ماه اخیر هیچ کاروانی به عتبات اعزام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق برای تشرف محدود زائران خارجی موافقت کرد+فیلم

عراق برای تشرف محدود زائران خارجی موافقت کرد+فیلم