مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11سياسي

ویژه های سحر و افطار شبکه ها اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست مجازی جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما امروز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار شد و برنامه های ویژه هر شبکه در ماه رمضان اعلام شد.

- دبیر شورای معارف سیما ویژه برنامه های شبکه های سیما در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، نشست مجازی جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما امروز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار شد و برنامه های ویژه هر شبکه در ماه رمضان اعلام شد.

شیخ اکبری در ابتدای این نشست به اشاره به 2 محور موج جدید کرونا و همچنین بحث انتخابات از رویکردهای شورای معارف سخن گفت و بیان کرد: انتخابات از ملاحظه های جدی ما در تبیین راهبردهایمان بود همچنین موج چهارم کرونا بحثی جدی بود که اتفاقات را تغییر دارد.

پیش از این جلسات متعددی با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و برنامه ریزی هایی هم به شکل جدی انجام شد که مردم با حضور جمعیت از برخی مراسم ها بهره ببرند اما الان این مراسم ها غیرحضوری شده است و این خلا به دوش رسانه ملی است تا آن را جبران کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در شرایط اقتصادی مناسبی نیستند، بیان کرد: مهمترین راهبرد سیما بحث توصیه به حق و صبر است که موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است و سیما نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه های سحر و افطار شبکه ها اعلام شد

ویژه های سحر و افطار شبکه ها اعلام شد